- Pachet de informatii (aprobat prin Decizia ANCS nr. 9129 / 08.05.2012)
- Continutul Cererii de finantare (nu exista format impus)
- Declaratia privind achitarea din surse proprii a taxei de eliberare a atestatului de abilitare
- Informatii utile:
- Cererile de finantare se depun, in format tiparit direct la sediul UEFISCDI (Str.Mendeleev nr. 21-25 , Sector 1, Bucuresti) sau prin posta rapida/ prioripost;
- Cererile de finanțare se primesc in regim continuu pe tot parcursul anului, pana la data de 10 decembrie 2012. Pentru atestatele acordate in perioada 11 – 31 decembrie 2012 cererile de finantare se primesc in cursul lunii ianuarie 2013.
- Cererile de finantare vor fi admise/respinse in ordinea primirii lor. Pentru cererile admise se va acorda finantare in ordinea admiterii acestora, in limita fondurilor disponibile.
- Cererile de finantare se depun, in format tiparit direct la sediul UEFISCDI (Str.Mendeleev nr. 21-25 , Sector 1, Bucuresti) sau prin posta rapida/ prioripost;
- Persoana de contact:
Laura BADEA
Telefon: 021-30805
Fax: 021-3115992
Email: laura.badea@uefiscdi.ro